23 lipca 2012

I tried to believe you but something is wrong.


Czas na pierwszą notkę z czymś przydatnym, a więc postanowiłam dodać stocki, chciałabym Was przeprosić za ilość tej notki, ale mam teraz wiele spraw na głowie i tak wyszło. Wiele osób ma problem ze znalezieniem odpowiednich, a więc ja śpieszę z pomocą, mam nadzieję, że się przydadzą :) Jeśli pobieracie to napiszcie o tym w komentarzu. Ktoś pod poprzednim postem podrzucił propozycję abym zrobiła instrukcję i planuję ją zrobić, ale tylko wtedy gdy uda mi się wykombinować pracę, która zasłużyłaby sobie na instrukcję. Zachęcam do składania propozycji a propos tego jakie stocki zamieścić i co w ogóle zamieścić w następnej notce. Jeśli chcielibyście zobaczyć moje inne prace to zapraszam tutaj.








11 komentarzy:

  1. Pobieram sobie kilka ;) Co do instrukcji to świetny pomysł! A wydaje mi się, że szybko znajdziesz pracę, która jest godna instrukcji, bo na prawdę jesteś świetną graficzką, dla mnie wszystkie Twoje prace zasługują na tutoriale. A co do stock'ów to dodaj te, których sama najczęściej używasz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrałam kilka stocków ;) Pomysł z instrukcjami jak dla mnie jest świetnym pomysłem. Dużo osób nauczyłoby się różnych,nowych rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. summer paradise . Witaj chciałabym zamówić u Ciebie jeśli to możliwe szablon na www.thejaneseymourfiles.blogspot.com - nie posiadam jeszcze nic na tym blogu ponieważ mam zamiar dopiero startować(przenoszę stary blog z onetu tutaj i w sumie dopiero się uczę). chciałabym abyś w szablonie wykorzystała to zdjęcie http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1bsvgCj6o1rnqjtuo3_1280.jpg i to http://www.tumblr.com/tagged/lady+jane+parker a także podpis http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Jane_Seynour_Signature.svg i napisała "Bound to Obey and Serve" - Jane Seymour. Proszę także abyś dodała coś od siebie co od razu będzie kojarzyło się z królową. proszę o odpowiedź i pozdrawiam.

    ps. oczywiście wstawie Twój blog do linek muszę jednak się tego nauczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.tumblr.com/tagged/lady+jane+parker -z tą stroną którą Ci podałam troszkę się pomyliłam, ponieważ jest tam kilka zdjęć po prostu wybierz jedno :). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stocki sa swietne i pobiore je gdy wroce do domu :D
    Pozdrawiam :)
    p.s. swietny szablon! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Chciałabym zaprosić na http://katalog-graficzny.blogspot.com/, gdzie gromadzone są adresy do blogów i stron powiązanych z grafiką.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nie powinnam pobierać stocków, bo mam ich masę, ale to już chyba podchodzi pod uzależnienie. ;p Pobieram.
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem jak najbardziej za jakąś instrukcją. Stocki są wspaniałe!:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny szablon, stocki to mistrzostwo (pobrałam kilka) <3 Jestem za tym abyś zrobiła instrukcję, na pewno wiele osób skorzysta.
    Zapraszam na Gryndlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwszy raz jest całkiem dobrze, życzę dobrego startu i owocnej pracy, ja prosiłabym o jakieś textury w kolejnym poście.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole