16 lipca 2012

00. Once again from the beginning.

Witam Was ponownie!
Pewnie niektórzy pamiętają mnie z onetu lub kojarzą z szablonownicy, teraz jak widzicie ruszam z blogiem graficznym, który prowadziłam na onecie, jednak z powodu problemów postanowiłam zacząć tutaj z nowymi siłami i pomysłami. Tak naprawdę miałam już nie wracać do prowadzenia bloga graficznego, ponieważ ciężko było mi to pogodzić z prowadzeniem szabloniarni, jednak pewna osoba zasugerowała mi abym spróbowała ponownie.
Co będzie się znajdować na blogu?
Przede wszystkim to szablony i nagłówki na blogspota, będę również wykonywać zamówienia na ten portal ale i na onet. Myślę, że napewno będzie więcej rzeczy dla początkujących graficzek, takich jak instrukcje czy stocki, może grafikę tworzę dopiero ponad półtora roku, ale może moja wiedza komuś się przyda :)
Pod następną notką będziecie już mogli składać zamówienia, natomiast pod tą możecie składać propozycje dotyczące nagłówków czy szablonów, chętnie z nich skorzystam.
A więc teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko ogłosić, że blog graficzny Artisticer jest oficjalnie otwarty!

7 komentarzy:

  1. sliczny szablon, to po pierwsze :D Kurcze zaczynam sie przyzwyczajac. A co najpierw to musze wykonac lepszy szablon :D i mam do ciebie pytanie. Jaki jest maxymalny tutaj rozmar (dlugosc) szablonu? bo jeszcze nie wyczailam jak duzy moge zrobic zeby bylo na cala szerokosc strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja szerokość robię na 1017, a długość nagłówka na 950, ja robię taki długi bo często dodaję w tle pod posty jakieś tekstury czy coś w tym stylu. Tło wewnętrzne robię takie jak na onecie.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie podjęłam decyzje,że zrezygnuję z jednej posady. Chyba każdy kto jeszcze odwiedza Nagłówkowy Świat wie którą ; ) Widzę że ty się podjęłaś tego zadania.Bardzo podoba mi się pomysł z tymi dodatkami. Zwłaszcza,że ciągle szukam ciekawych stocków.
    Cudny szablon główny ! Uwielbiam te tygrysy ; )
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaje cie do linkow slonceee <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś mogła to dodaj jakąś instrukcję. :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Impressole